Klucz aktywacyjny XP
Gathor
2006-09-21 20:30:19 UTC
Witam
Mam orginalny WIN XP HE. Podczas instalacji zaznaczyłem ze bede sie
rejestrował (i tu mój bład) Teraz w autostarcie pokazuja mi sie kluczyki
aby aktywowac system w przeciągu 30 dni.(rozumiem ze po 30 dniach system
pokaże monit o aktywacje i nie odpali systemu)
Nie chce tego robic jak to usunąć aby sie nie pytał i aby go nie aktywować?
Pozdrawiam
dziobu
2006-09-21 20:38:17 UTC
Post by Gathor
[...]
MUSISZ go aktywować. Jak masz legalny, to klikasz na ten kluczyk,
wybierasz aktywacje i on to przez net zrobi.

A jesli ten cud techniki uzna że masz lewy system to poszukaj:
"WPA Kill", "Anit WPA", "KeyFinder".

Powinni te narzędzia umieszczać na cd instalacyjnym do XP. Mam 3
komputery z legalnymi XP (3 laptopy z OEMami) i w chwili obecnej chyba
tylko jeden ma system aktywowany normalnie.
--
Pozdrawiam | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski | _/| __|\__ \\__ \
______________________________________________________www.pess.pl____
goomish
2006-09-21 20:44:20 UTC
Mam 3 komputery z legalnymi XP (3 laptopy z OEMami) i w chwili obecnej
chyba tylko jeden ma system aktywowany normalnie.
Jakiś pechowy chyba jesteś :) Mnie się to jeszcze nigdy nie zdarzyło. A
ostatnio nawet aktywowałem przez telefon - całkowicie automatycznie.
Chociaż, gdybym wiedział, że będzie tyle klepania nigdy w życiu nie robił
bym tego za pomocą komórki a poszukał bym raczej telefonu z możliwie
dużymi klawiszami :))
--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]
[ICQ: 275830896]
dziobu
2006-09-21 21:01:06 UTC
Post by goomish
Jakiś pechowy chyba jesteś :) Mnie się to jeszcze nigdy nie zdarzyło. A
ostatnio nawet aktywowałem przez telefon - całkowicie automatycznie.
No może jakis pechowy jestem. Instaluje tego dość dużo.

I drugie, równie wkur... tzn denerwujące odfiltrowanie nielegalnych
userów - WindowsUpdate. Robie wszystko tak jak powinienem, a po kilku
godzinach gapienia sie w kreatury instalacji ten mi pisze że mam
nielegalny system. Normalnie boskie.

Już pomijam fakt, że o tych zabezpieczeniach dowiedziałem się dopiero
jak zacząłem używać legalnego XP. Dopóki miałem lewy system, to wszystko
działało tak jak powinno.

Czasem naprawde wole poświęcić 30 sekund i zcrackować XP. Przynajmniej
to działa.
--
Pozdrawiam | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski | _/| __|\__ \\__ \
______________________________________________________www.pess.pl____
fijaksoft
2006-09-22 07:28:47 UTC
Post by dziobu
[...]
no to uzyj KeyUpdateTool.exe, ja tez insytalowalem z Copporate
(zcrackowany) i tym narzedziem sobie naprawisasz ze amsz legalny
windows, oczywiscie musisz wklepac oryginalny numer
--
(* www.fijaksoft.prv.pl *)
(* Programy, Instalki, Varia *)
{7777772E-6669-6A61-6B73-6F66742E706C}
Franciszek Sosnowski
2006-09-22 12:42:06 UTC
Post by goomish
Mam 3 komputery z legalnymi XP (3 laptopy z OEMami) i w chwili obecnej
chyba tylko jeden ma system aktywowany normalnie.
Jakiś pechowy chyba jesteś :) Mnie się to jeszcze nigdy nie zdarzyło.
Nie pechowy, tylko to jest stary problem, z ktorym nawet MS se nie
radzi. Fora sa pelne narzekan.
Podobnie z teoretyczna mozliwoscia downgradu - mozesz zainstalowac
win 2k, win 98 z cudzego nosnika. Dotad jest OK. Ale nie mozesz
uzyc cudzego klucza, a klucz winXP nie pasi, wiec czekaja meki
na infolinii wtedy...
--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...
czy jest nam wszystko jedno.
Fantom
2006-09-22 09:16:02 UTC
Post by dziobu
Post by Gathor
[...]
A po co ? Ja zawsze dzownie na infolinie i podaja mi klucz do odblokowania -
legalnie i dziala
Fantom
goomish
2006-09-21 20:40:03 UTC
Post by Gathor
[...]
Nie musisz się rejestrować. Natomiast *aktywacja* jest obowiązkowa i
musisz ją przeprowadzić. Przez internet to zresztą kilkunastosekundowa
operacja.
--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]
[ICQ: 275830896]
GL12d4
2006-09-22 22:08:00 UTC
Post by Gathor
[...]
Odpali co najwyżej w trybie awryjnym bez sieci.
Post by Gathor
Nie chce tego robic jak to usunąć aby sie nie pytał i aby go nie aktywować?
Jeśli chcesz być legalny, to musisz, niestety.
Jeżeli nie chcesz mieć problemów, polecam aktywację telefoniczną - w pełni
automatyczna, trwa klika minut i działa zawsze. Przez internet czasami
wychodzą kwiatki, o których wspominali przedpiścy.
Jeśli jednak dalej nie chcesz aktywować, to "wpa kill" itp.

Pzdrw
dziobu
2006-09-22 22:50:53 UTC
Post by GL12d4
Odpali co najwyżej w trybie awryjnym bez sieci.
To też nie działa.

Jedyne co masz to konsole. Ale... piszesz explorer.exe w konsoli i masz
pełny tryb awaryjny ;)
--
Pozdrawiam | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski | _/| __|\__ \\__ \
______________________________________________________www.pess.pl____
Michal Kawecki
2006-09-22 22:57:18 UTC
Post by dziobu
Post by GL12d4
Odpali co najwyżej w trybie awryjnym bez sieci.
To też nie działa.
Ależ działa.
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
dziobu
2006-09-22 23:09:36 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by dziobu
Post by GL12d4
Odpali co najwyżej w trybie awryjnym bez sieci.
To też nie działa.
Ależ działa.
hmm
No chyba wezme i zainstaluje gdzieś XP i sprawdze po 30 dniach.
Byłem u koleżanki której XP się sam nie zaaktywował i nagle (ależ ją
zaskoczyło :P) przy starciep okazał że ma to gdzieś i aktywacja potrzebna.
Startowałem w trybie awaryjnym i nawet wtedy chciał aktywacje zrobić.
Jedyne co mi się udało zrobić to odpalić konsole (tym samym shella), ale
nie przypominam sobie żeby działal tryb graficzny bez sieci.
--
Pozdrawiam | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski | _/| __|\__ \\__ \
______________________________________________________www.pess.pl____
Michal Kawecki
2006-09-22 23:21:21 UTC
Post by dziobu
Post by Michal Kawecki
Post by dziobu
Post by GL12d4
[...]
A ja akurat wczoraj zrobiłem taką próbę - niezarejestrowany XP SP2
uruchomiony spod Virtual PC, przestawienie daty o dwa miesiące, restart -
blokada WPA, restart do trybu awaryjnego bez sieci udany. Chciałem
sprawdzić, czy program do zmiany klucza "Windows Product Key Update Tool"
rzeczywiście pozwala na przedłużenie pracy bez aktywacji. Niestety nie
pozwala.
Wracając do ekranu z żądaniem aktywacji - kiedyś udało mi się wywołać tam
Internet Explorera (co dało dostęp do shella ;), ale dziś już nie pamiętam
jak to zrobiłem...
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Michal Kawecki
2006-09-22 23:50:00 UTC
[...]
Post by Michal Kawecki
[...]
Errata: nie wiem czy pozwala czy nie, bo niestety odmówił działania w trybie
awaryjnym.
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Piotr Krzyżański
2006-09-23 02:32:20 UTC
Post by Michal Kawecki
Wracając do ekranu z żądaniem aktywacji - kiedyś udało mi się wywołać tam
Internet Explorera (co dało dostęp do shella ;), ale dziś już nie pamiętam jak
to zrobiłem...
Ponieważ jest to niewielkie wykroczenie, panowie w czarnych
okularach przyjdą pod Twoje drzwi o 6:00, a nie natychmiast ;-))

Piciu
Michal Kawecki
2006-09-23 23:33:54 UTC
Post by Piotr Krzyżański
Post by Michal Kawecki
[...]
W kominiarkach i z gazrurką w ręku? ;-)
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Piotr Krzyżański
2006-09-24 04:53:36 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by Piotr Krzyżański
Post by Michal Kawecki
[...]
Uhmmm :))
http://www.legalnywindows.pl
Polecam filmik nr 2 ;)))

Piciu
Piotr Krzyżański
2006-09-24 04:55:12 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by Piotr Krzyżański
Post by Michal Kawecki
[...]
Polecam filmik nr 3 ;)))

Piciu
Michal Biek
2006-09-24 10:13:19 UTC
Piotr Krzyżański log:
[...]
Post by Piotr Krzyżański
Post by Michal Kawecki
Post by Piotr Krzyżański
[...]
Ulabula, ayayay!;-)
http://www.zlotarybka.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=5522
--
Pirat, windows, płyty i łapanka
to dopiero jest rąbanka.
Michal Kawecki
2006-09-24 10:53:17 UTC
Post by Michal Biek
[...]
Post by Piotr Krzyżański
Post by Michal Kawecki
Post by Piotr Krzyżański
[...]
A gdzie pływa złota rybka? ;-)
http://www.zlotarybka.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=4824
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Michal Biek
2006-09-24 21:27:50 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by Michal Biek
[...]
Post by Piotr Krzyżański
Post by Michal Kawecki
Post by Piotr Krzyżański
[...]
Chyba "sobie pływa" tu i tam! ;-)
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3638008.html
--
"... Nadzieją napawa fakt, ze walka kartofli z burakami
na poziomie sejmowo-prezydencko-rządowym ma nikły wpływ
Jak na razie!
dziobu
2006-09-23 07:23:15 UTC
Post by Michal Kawecki
[...]
W trybie awaryjnym można wybrać wiersz poleceń z czymstam. Działą to gdy
system nie jest aktywowany. Potem pklepujesz explorer.exe i cieszysz się
działającym systemem ;)
--
Pozdrawiam | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski | _/| __|\__ \\__ \
______________________________________________________www.pess.pl____
Michal Kawecki
2006-09-23 08:43:28 UTC
Post by dziobu
Post by Michal Kawecki
[...]
Ale po co - skoro działa "normalny" tryb awaryjny? Tyle że bez sieci. A czy
po uruchomieniu z wierszem poleceń, sieć działa?
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Michal Biek
2006-09-23 12:35:50 UTC
Post by Gathor
[...]
:-)
1. Aby się nie spytał (XP,2k3) może pomoże:
Suppress_WAN.vbs
----------------------------
strComputer = "."
Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _
& "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer & "\root\cimv2")

Set colWPASettings = objWMIService.ExecQuery _
("Select * from Win32_WindowsProductActivation")

For Each objWPASetting in colWPASettings
objWPASetting.SetNotification(0)
Next
------

2. Aby go nie aktywować ... no i aby np. o 6.00 nie pojawiła się siakaś
wyprawa antipiracka możnaby:
- zmienić na Corporate
Generalnie aktywować należy (Eula), ale można równolegle:
np. zapisać sobie dla danego wystąpienia XP unikatowy identyfikator
instalacji
i później wykorzystać z/w:

Offline_ActivateXP.vbs
---------------------
strComputer = "."
Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _
& "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer & "\root\cimv2")

Set colWindowsProducts = objWMIService.ExecQuery _
("Select * from Win32_WindowsProductActivation")

For Each objWindowsProduct in colWindowsProducts
objWindowsProduct.ActivateOffline("Here Valid Activation Number")
Next
------

- inne sposoby (niefirmowane przez M$a) nie zalecane...!;-)
(potencjalne działanie 'szkodnikowe" na własne życzenie)
--
GL&BE