ntvdm.exe
MarkPunk
2005-08-12 18:08:35 UTC
przy uruchamianiu cmd w menadżerze zadań pojawia się proces ntvdm.exe
który normalnie zjmuje około 2% czasu CPU ale w pewnych
sytuacjach/aplikacjach zajmuje 100% czasu procesora

co można zrobić żeby to zminimalizować lub ograniczyć mu możliwość
zawłaszczania czasu procesora
Michał Biek
2005-08-12 18:18:50 UTC
Post by MarkPunk
[...]
http://www.commentcamarche.net/processus/ntvdm-exe.php3
http://www.auditmypc.com/process/ntvdm.asp
http://www.windowsitlibrary.com/Content/435/06/2.html
o./_/ _\
\ | ***@m \._
/o
Markus Sprungk
2005-08-12 18:53:30 UTC
Post by MarkPunk
[...]
Zainstalować TameDOS http://www.tamedos.com
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
MarkPunk
2005-08-12 20:01:25 UTC
Post by Markus Sprungk
Post by MarkPunk
[...]
Troche drogie, nie da się tego zrobić inaczej??

przed reinstalacją windowsa nie było problemu
MarkPunk
2005-08-12 20:02:04 UTC
Post by Michał Biek
http://www.commentcamarche.net/processus/ntvdm-exe.php3
http://www.auditmypc.com/process/ntvdm.asp
http://www.windowsitlibrary.com/Content/435/06/2.html
poczytałem, pisze jak ograniczyć użycie pamięci ale o CPU to tam nie
znalazłem :(
Markus Sprungk
2005-08-12 20:11:03 UTC
Post by MarkPunk
Troche drogie, nie da się tego zrobić inaczej??
Co jest drogie? Zainstaluj może najpierw a potem się wypowiadaj
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
MarkPunk
2005-08-12 20:16:26 UTC
Post by Markus Sprungk
Post by MarkPunk
Troche drogie, nie da się tego zrobić inaczej??
Co jest drogie? Zainstaluj może najpierw a potem się wypowiadaj
na stronce jest 30 dniowy trial a potem muszę wykupić licencje za 20$ na
jedno stanowisko - albo ja nie umię czytać
Markus Sprungk
2005-08-12 20:21:18 UTC
Post by MarkPunk
na stronce jest 30 dniowy trial a potem muszę wykupić licencje za 20$ na
jedno stanowisko - albo ja nie umię czytać
Jeszcze raz proponuję zainstalować a potem się wypowiadać...
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
MarkPunk
2005-08-12 20:32:26 UTC
Post by Markus Sprungk
Post by MarkPunk
na stronce jest 30 dniowy trial a potem muszę wykupić licencje za 20$ na
jedno stanowisko - albo ja nie umię czytać
Jeszcze raz proponuję zainstalować a potem się wypowiadać...
Software License Options
The Tame software is not free. Please review the licensing options below.

Evaluation License
You are licensed to use this software free of charge for 30 days for the
purpose of evaluating the effectiveness of Tame in your environment. If you
decide to use Tame beyond the 30 day period then permanent licenses are
required. In general, a license is needed for each user, unless a site or
corporate license has been purchased. An order form is available from the
web site or by contacting TameDOS.
MarkPunk
2005-08-12 20:36:18 UTC
Post by Markus Sprungk
Post by MarkPunk
na stronce jest 30 dniowy trial a potem muszę wykupić licencje za 20$ na
jedno stanowisko - albo ja nie umię czytać
Jeszcze raz proponuję zainstalować a potem się wypowiadać...
Działa super, zużycie procka spadło z 97% do 2 % :)))

ale problem z ceną pozostał :(
Michał Biek
2005-08-12 20:38:17 UTC
Post by MarkPunk
Post by Michał Biek
[...]
:-)
...i pls, policz ... że np.: 32b/16b = 2x dłużej czasu pracy CPU... Zatem te
procesy/pamięć przy 16b VDM mają swoje (istotne) znaczenie.
CPU pracuje w takim trybie jakiego owe procesy wymagają. Obciążenie CPU jest
wtedy m.in. skutkiem braku/nieprawidłowej optymalizacji procesów/mem lub
zbyt dużej ilości uruchamianych aplikacji w 16b lub "kiepsko" napisanej
aplikacji albo działaniem szkodnika...! Z CPU niewiele więcej (standardowo)
można "wycisnąć" niż to co jest w BIOS...!
--
o./_/ ^ _\
\ | ***@m \._
d /o
Markus Sprungk
2005-08-12 20:44:01 UTC
Post by MarkPunk
ale problem z ceną pozostał :(
Czyżby? Pogadamy za miesiąc w takim razie
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Markus Sprungk
2005-08-12 20:44:05 UTC
Post by MarkPunk
Software License Options
The Tame software is not free. Please review the licensing options below.
Znam to na pamięć. Po raz ostatni już proponuję zainstalować program i
pogadamy za miesiąc jeśli będziesz miał ochotę
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098