Program do tworzenia kopii ( obrazu ) dysku twardego z Windows XP Home
Tomasz
2006-11-24 12:15:34 UTC
Witam,
szukam jakiegoś dobrego i prostego programu do wykonywania kopii dysków
twardych pod Windows XP Home jeśli będzie działać również pod Windows 98
będzie super. Ponieważ środki mam niestety ograniczone więc poszukuje
czegoś darmowego lub w miarę taniego.
Chcę aby program mógł wykonać kopię dysku na inny dysk twardy.

dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam
Tomek
Konrad Kosmowski
2006-11-24 12:17:18 UTC
Post by Tomasz
[...]
Partimage.
--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )
* . . '-' . kK
Zygmunt M. Zarzecki
2006-11-24 13:06:47 UTC
Post by Tomasz
[...]
http://sourceforge.net/projects/g4l

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com
Michal Kawecki
2006-11-24 13:24:42 UTC
Post by Tomasz
[...]
A pod DOS-a może być?

CopyWipe http://www.terabyteunlimited.com
BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com
SavePart http://www.partition-saving.com/
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Marsjanin
2006-11-25 14:33:02 UTC
Rok 2006 - listopad. Dokładnie to piątek, 24-go. Nieco po 14-ej.
Post by Michal Kawecki
A pod DOS-a może być?
BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com
Nie, że się czepiam, :-) ale jakie elementy DOS-a są potrzebne
BING-owi?
--
Pozdrawiam, Marsjanin. MSN : ***@hotmail.com
Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę. :-|
Nic nie gra. Cudowna cisza... :-]
Michal Kawecki
2006-11-25 14:47:04 UTC
Post by Marsjanin
Rok 2006 - listopad. Dokładnie to piątek, 24-go. Nieco po 14-ej.
Post by Michal Kawecki
A pod DOS-a może być?
BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com
Nie, że się czepiam, :-) ale jakie elementy DOS-a są potrzebne
BING-owi?
E, to bylo z czystego lenistwa - nie chciało mi się rozpisywać po prostu, że
BootIt dostarczany jest z własnym OS-em ;-). A tak na marginesie to coś z
DOS-a w nim jest jednak, gdyż bezproblemowo potrafi obsłużyć DOS-owy
sterownik UDMA.
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Marsjanin
2006-11-25 23:49:26 UTC
Rok 2006 - listopad. Dokładnie to sobota, 25-go. Nieco po 15-ej.
Post by Michal Kawecki
Post by Marsjanin
[...]
Hmm, tak daleko się nie zagłębiałem...

A BTW: czy ktoś wie, jak zrobić z dyskietki BootIt (nie z jego
instalatora...) bootowalną płytę CD? Coś ten system plików na
dyskietce jest niewindowsowy. A po co? A bo pokolorowałem mojego
BootIta, i mu rozdziałkę na 1024 zmieniłem. A modyfikacje są możliwe
tylko za zapisywalnym nośniku. :-]
--
Pozdrawiam, Marsjanin. MSN : ***@hotmail.com
Na nadmorskich plażach panuje syf! Najgorsze jest deptanie po niedopałkach.
Nic nie gra. Cudowna cisza... :-]
Michal Kawecki
2006-11-26 00:39:16 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by Marsjanin
[...]
A nie wystarczy wskazać ją jako źródło przy tworzeniu samobootowalnego CD w
Nero? Bo jak nie, to i tak można pogrzebać w obrazie ISO, który tworzy
instalator BootIt-a do wypalenia.

Coś ten system plików na
Post by Marsjanin
dyskietce jest niewindowsowy. A po co? A bo pokolorowałem mojego
BootIta, i mu rozdziałkę na 1024 zmieniłem. A modyfikacje są możliwe
tylko za zapisywalnym nośniku. :-]
Zainstaluj więc ten program na dysku :-).
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Marsjanin
2006-11-26 01:43:41 UTC
Rok 2006 - listopad. Dokładnie to niedziela, 26-go. Nieco po 1-ej.
Post by Michal Kawecki
Post by Marsjanin
A BTW: czy ktoś wie, jak zrobić z dyskietki BootIt (nie z jego
instalatora...) bootowalną płytę CD?
A nie wystarczy wskazać ją jako źródło przy tworzeniu samobootowalnego CD w
Nero?
Chyba nie. Dałem Image Recorder w Nero, i wyszło mi coś, co WinRAR
widzi jako pusty obraz:

Może źle patrzę?
Post by Michal Kawecki
Bo jak nie, to i tak można pogrzebać w obrazie ISO, który tworzy
instalator BootIt-a do wypalenia.
To probowałem za pomocą UltraISO i jak pamiętam, też nie widział
plików.

Widzę za to pliki na dyskietce, ale żaden mi nic konkretnego nie mówi
(patrzyłem oczywiście na zawartość, nie na nazwy).
Post by Michal Kawecki
Zainstaluj więc ten program na dysku :-).
Hmm, odpada, jego miejsce zajmuje GAG, którego już zdążyłem polubić. :-P
--
Pozdrawiam, Marsjanin. Tlen.pl : marsjanin-tk
Sprzedam ładowarkę do akumulatorków AA: http://je.pl/acmw
Nic nie gra. Cudowna cisza... :-]
Marsjanin
2006-11-26 01:53:31 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by Marsjanin
[...]
http://www.freefilehosting.net/file/?id=rdj0kq7a9A==
Może źle patrzę?

Nic nie gra. Cudowna cisza... :-]
Michal Kawecki
2006-12-02 17:32:39 UTC
Post by Michal Kawecki
Post by Marsjanin
[...]
[...]

Chyba raczej używasz złego narzędzia. Total Commander w pliku ISO pokazuje
katalog boot.images, a w nim plik floppy_1.44.00 ima
--
M. [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/
Marsjanin
2006-12-02 19:52:12 UTC
Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to sobota, 2-go. Nieco po 18-ej.
Post by Michal Kawecki
Chyba raczej używasz złego narzędzia. Total Commander w pliku ISO
pokazuje katalog boot.images, a w nim plik floppy_1.44.00 ima
Hmm, no dobra, przy kolejnym podejściu spróbuję się tak "włamać". :-)
--
Pozdrawiam, Marsjanin. Jabber : ***@jabber.autocom.pl
Sprzedam nagrywarkę CDRW: http://je.pl/iztf
Nic nie gra. Cudowna cisza... :-]