kropka i przecinek
Irek N.
2010-03-14 21:44:12 UTC
Cześć,
pracuję używając programu w którym miejsce dziesiętne dla wprowadzanej
wartości jest określane kropką. Winows (XP HE32) natomiast ma na
klawiaturze numerycznej przecinek, co mocno mnie denerwuje ostatnio. Czy
jest jakaś prosta metoda na zamianę tego jednego klawisza?

Pozdrawiam.
Irek.N.
Marek
2010-03-14 21:54:13 UTC
Polecam program dostępny na http://fonty.pl/sklep,20,gratisy.htm
Marek
Irek N.
2010-03-14 22:01:39 UTC
Post by Marek
Polecam program dostępny na http://fonty.pl/sklep,20,gratisy.htm
Ok, THX, ale ja chcę tylko kropkę, wszelkie inne modyfikacje nie są mile
widziane.

Pozdrawiam.
Irek.N.
Araneus Diadematus
2010-03-14 22:19:31 UTC
Post by Irek N.
Post by Marek
Polecam program dostępny na http://fonty.pl/sklep,20,gratisy.htm
Ok, THX, ale ja chcę tylko kropkę, wszelkie inne modyfikacje nie są
mile widziane.
Klawiatura polska maszynistki, czy programisty?
--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,
Dla Tokyo Brothers SF - http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
Irek N.
2010-03-14 22:50:21 UTC
Post by Araneus Diadematus
Klawiatura polska maszynistki, czy programisty?
Programisty.

Irek.N.
Marek
2010-03-14 23:28:35 UTC
Post by Irek N.
Post by Marek
Polecam program dostępny na http://fonty.pl/sklep,20,gratisy.htm
Ok, THX, ale ja chcę tylko kropkę, wszelkie inne modyfikacje nie są mile
widziane.
Pamiętam, że program jest konfigurowany w dość szerokim zakresie.
--
pzdr
Marek
Animka
2010-03-15 01:01:50 UTC
Post by Irek N.
[...]
Można to chyba przestawić. Gdzieś na tablicy czy tabeli numeracyjnej w
Windowsie.
animka
Piotr Palusiński
2010-03-15 06:37:56 UTC
Post by Irek N.
[...]
A żeby zrobić klawiaturę polską z kropką, należy w pliku KBDPL1.KBD,
w takim ciągu:
,./\,~!@#$%^&*()_+
zmienić drugi przecinek na kropkę:
,./\.~!@#$%^&*()_+
wtedy z klawiatury numerycznej będzie kropka.

Uwaga: Zmiany dokonaj edytorem binarnym a nie tekstowym
poszukaj jakiegos hexedita i nim zmien.

lub pobierz mocny akcent z
http://windows.home.pl/akcent.htm
Nastepnie w Rejestrze nalezy dokonac zmian:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layouts\00030415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
"Layout Id"="0108"
"Layout Text"="Polski"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layout\DosKeybCodes
"00030415"="pl"
oraz skopiowac pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla.dll
Irek N.
2010-03-15 06:56:13 UTC
Post by Piotr Palusiński
Uwaga: Zmiany dokonaj edytorem binarnym a nie tekstowym
poszukaj jakiegos hexedita i nim zmien.
Dzięki śliczne, hexedit używany na codzień, więc dam radę :)

Miłego.
Irek.N.
Irek N.
2010-03-15 07:57:24 UTC
Post by Piotr Palusiński
A żeby zrobić klawiaturę polską z kropką, należy w pliku KBDPL1.KBD,
wtedy z klawiatury numerycznej będzie kropka.
Mam pewien problem, w zasadzie nawet dwa.
Nie mogę namierzyć pliku o którym piszesz, a podobną frazę (!@#$%)
znalazłem tylko w kb16.com

Help :)

__
Irek.N.
JU
2010-03-15 09:26:22 UTC
Polecam http://windows.home.pl/akcent.htm
Pozdrawiam: JU
Piotr Palusiński
2010-03-15 15:33:55 UTC
Post by Irek N.
Post by Piotr Palusiński
A żeby zrobić klawiaturę polską z kropką, należy w pliku KBDPL1.KBD,
wtedy z klawiatury numerycznej będzie kropka.
Mam pewien problem, w zasadzie nawet dwa.
znalazłem tylko w kb16.com
Moja pomłka, plik kbdpl1.dll lub kbdpl.dll

Sprawdź w rejestrze jaki to plik::
HKEY_LOCAL_MACHINE\piotr\ControlSet003\Control\Keyboard Layouts\00000415
"Layout Display Name"="Polski (programisty)"
"Layout File"="KBDPLA1.DLL

HKEY_LOCAL_MACHINE\piotr\ControlSet003\Control\Keyboard Layouts\00010415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
Irek N.
2010-03-15 16:51:56 UTC
Post by Piotr Palusiński
HKEY_LOCAL_MACHINE\piotr\ControlSet003\Control\Keyboard Layouts\00000415
"Layout Display Name"="Polski (programisty)"
"Layout File"="KBDPLA1.DLL
w HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Control\Keyboard Layouts\00000415
znalazłem plik KBDPL1.dll

W tym pliku nie ma za to takiej frazy jak podałeś.
Pozamieniałem wszystkie wystąpienia 0x2C na 0x2E (jak szaleć to szaleć
;) ale nie pomogło :(

Pozdrawiam.
Irek.N.
Piotr Palusiński
2010-03-15 18:14:13 UTC
Post by Irek N.
Post by Piotr Palusiński
[...]
To podmien plik - pobierz mocny akcent z
http://windows.home.pl/akcent.htm
Skopiuj pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla1.dll
Irek N.
2010-03-15 21:04:01 UTC
Post by Piotr Palusiński
To podmien plik - pobierz mocny akcent z
Zagadało, THX.
Szkoda że edycja nie pomogła, jakoś ładniejsze mi się wydawało
grzebnięcie w dll-u.

Miłego.
__
Irek.N.
JoteR
2010-03-15 22:26:09 UTC
Szkoda że edycja nie pomogła, jakoś ładniejsze mi się wydawało grzebnięcie
w dll-u.
Zatem wygeneruj własnego dll-a ;-)
http://msdn.microsoft.com/en-us/goglobal/bb964665.aspx

JoteR
JoteR
2010-03-15 22:30:29 UTC
Post by Piotr Palusiński
Post by Irek N.
Post by Piotr Palusiński
[...]
Nie, Piotrze, nazwa pliku i metoda dobra, tyle że dla Windows 9x ;->
W dużej Windzie nie ma co ręcznie grzebać hexedytorem, tylko skorzystać z
gotowych narzędzi jak np. MS Keyboard Layout Creator.

JoteR
Irek N.
2010-03-15 23:01:22 UTC
Post by JoteR
Zatem wygeneruj własnego dll-a ;-)
http://msdn.microsoft.com/en-us/goglobal/bb964665.aspx
Tak też w końcu zrobiłem, THX za podpowiedź.

Miłego.
Irek.N.
Piotr Palusiński
2010-03-16 05:21:13 UTC
[...]