jak skonfigurowac siec
Tomek
2006-10-01 08:47:54 UTC
Witam

Mam pytanie, moze blache, ale nie jestem obcykany perfekt w tych sprawach.
Mam mala siec:
- serwer - na nim jest Windows NT 4.0 PL Workstation
- i kilka komputerow z Windowsem 98.
Przykładowy adresy IP: 192.168.0.4 Maska: 255.155.155.0 Brama 192.168.0.1
Komputery sa polaczone do serwera za posrednictwem switcha i skretki. Siec
dziala, a kopy sie widza i jest OKI.

Chciałbym do istniejącej sieci (komputerów z Win98) zainstalować neostrade
oprócz serwera - tu nie chce netu. Mam zamiar kupić jakiś router ze switchem i
podpiąć go do istniejącej sieci tj. do switcha.

Moje pytanie brzmi:
Jak skonfigurować sieć by stacje robocze (komputery z Win98) miały dostęp no
serwera WinNT i do routera z neostradą. Dodam że na serwerze nie chce netu.
Jesli sie da to wykonac to prosze o podpowiedzi jak to wykonac i skonfigurować.
Bo szukam, ale nie znalazlem nic konkretnego.

Dzieki za podpowiedzi
Pozdrawiam Tomek
cepik
2006-10-01 09:14:15 UTC
Post by Tomek
[...]
nie podawaj na serwerze w konfiguracji karty sieciowej adresu bramki?
za malo danych podajesz o swojej sieci

robert