Jak sprawdzic wersje systemu?
Artur
2007-12-28 20:47:46 UTC
Witam
Mialem na swoim komputerze zainstalowany system XP z sp2 (komputer kupiony
uzywany laptop) chcialem zmienic klucz na moj oryginalny, niestety wywala mi
blad klucza.Jak moge sprawdzic jaka wersje mam zainstalowana na tym laptopie
czy jest to ta sama wesja ktora ja posiadam
Pozdrawiam
Artur
Sempiterna
2007-12-28 20:57:03 UTC
Post by Artur
[...]
WIN+PAUSE... a dalej kombinuj :)
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/
Piotr Palusiński
2007-12-28 21:00:53 UTC
Post by Artur
[...]
Strat, uruchom;
Msinfo32
lub PPM na Moj Komputer/ wlasciwosci
lub
w cmd wpisz:
systeminfo
Artur
2007-12-28 21:27:31 UTC
Kurde systemy takie same wersje wiec dlaczego klucz nie dziala?
Napewno jest prawidlowy.
Czy ktos ma jakis pomysl?
Prosze o jakies podpowiedz
Pozdrawiam
Artur
jureq
2007-12-29 08:53:22 UTC
Post by Artur
[...]
Wersja językowa ta sama? Oba OEM? XP SP2 to znaczy CD był już z SP2 czy
SP2 dograny później? Każda różnica w tych punktach powoduje, ż eklucz nie
zadziała.
Michal Biek
2007-12-29 09:28:12 UTC
Post by Artur
[...]
[...]

Hi!
4L:-) Start: cmd ---> ver (pex. 5.1.2600 = SP2)
4A;-)
http://download.microsoft.com/download/6/e/0/6e0b8c10-a71b-44f1-99d5-27f6fc535f5c/XPSPChk.exe
GL&BE
--
" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."
Bozena
2007-12-29 14:37:28 UTC
CHolera takich szczegolownie wiem
Komputer kupiony z postawionym juz systemem niestety
a klucz nadal wywala :(
Jeste jakas szansa na to zeby system przyjal klucz?
Czy tylko format?
Pozdraswiam
Artur
" ... Weso³e jest ¿ycie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."
Michal Biek
2007-12-29 14:48:23 UTC
CHolera takich szczegolow nie wiem
Jakich? :-)
Komputer kupiony z postawionym juz systemem niestety
a klucz nadal wywala :(
Jeste jakas szansa na to zeby system przyjal klucz?
1. Jeżeli kupiony/postawiony OS jest/został zcrackowany to (2)
Czy tylko format?
(2) tylko format

3. albo występuje różnica w wersji SP2a (postawiony), a
Twój wersja SP2b albo c (chociaż to stosunkowo najnowsza wersja, więc chyba
nie)
albo odwrotnie.
4. albo coś nie tak robisz przy zmianie seriala
Użytkownik Windowsa myli się 3 razy:
1: Jak się żeni.
2: Instalując Windowsa
3: Odpalając Offica