poczta WP - ktoś używa 1login?
Irokez
2020-12-29 18:23:59 UTC
Witam.

tak trochę OT względem nazwy grupy ale chyba innej nie ma.

WP zaspamowało mi dziś konta pocztowe tekstem "Już niedługo 1login od WP
jedyną metodą logowania do Poczty"
Właśnie zabieram się za likwidację wszystkich kont na WP. Tych
śmieciowych i tych co miałem od wielu lat do komunikacji z bankami itp.

Ale czy ktoś nie poddał się i używa tego? Bo widzę że od lata jest taka
możliwość.
Wie ktoś ile i jakich danych wycieka przez tą apkę na tą chwilę?

zdrówko
Irokez
PiteR
2020-12-29 20:14:55 UTC
Post by Irokez
[...]
Dziś na jednym koncie dla eksperymentu klikałem wszystko na odwrót
czego nigdy bym nie kliknął. Zobaczymy co z tego się wykluje.

Jeśli padną słowa: sms z kodem, pobierz aplikacje, nr telefonu,
kod jednorazowy, nasza współpraca nagle się zakończy.

czytam regulamin :)

0. W ramach usługi 1login od WP, WP przetwarza następujące kategorie
danych Użytkownika:

a. dane z Formularza;
b. adres IP, identyfikatory urządzeń i identyfikatory plików cookies;
c. dane dotyczące dostępu i korzystania z Usług Wirtualnej Polski oraz
usług świadczonych za pośrednictwem Portalu Wirtualna Polska;
d. treści Użytkownika z Usług Wirtualnej Polski oraz usług świadczonych
za pośrednictwem Portalu Wirtualna Polska;
e. dane dotyczące dostępu i korzystania z Dodatkowych Funkcjonalności;
f. dane o odwiedzinach na Serwisie;
g. dane o odwiedzinach na Portalu Wirtualna Polska;
h. treści, w tym reklamowe do których dostęp uzyskuje Użytkownik
korzystający z Konta 1login od WP;
i. wyszukania, kliknięcia, sposób korzystania z Portalu Wirtualna
Polska.
--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10
Irokez
2020-12-29 22:02:56 UTC
Post by PiteR
[...]
Dochodzi tam jak poczytałem o obowiązkowym programie na telefon jeszcze
coś w stylu "Dodanie telefonu do konta : 10PLN + VAT" "przypomnienie
hasła 6PLN" oraz generowanie kodu QR na telefonie który potem trzeba
zeskanować tym telefonem bo inaczej nie wejdziesz ;)

Jestem w 1/3 przenoszenia kont :)
Przy okazji czystka.
No i takie problemiki w stylu brak jakichkolwiek możliwości zmiany
adresu emajl do np. PlanetPlus (przynajmniej taka odpowiedź z pomocy
technicznej). Są widać bardzo zaawansowani technicznie :)
Zresztą Proline czy Zadowolenie.pl też tylko usunięcie konta wchodzi w
grę co zostało poczynione.

Zdrówko
Irokez
PiteR
2020-12-30 06:31:52 UTC
Post by Irokez
Jestem w 1/3 przenoszenia kont :)
Przy okazji czystka.
stary internet odchodzi ;)
Post by Irokez
No i takie problemiki w stylu brak jakichkolwiek możliwości zmiany
adresu emajl do np. PlanetPlus (przynajmniej taka odpowiedź z
pomocy technicznej). Są widać bardzo zaawansowani technicznie :)
nawet Energa to naprawiła ;)
Post by Irokez
Zresztą Proline czy Zadowolenie.pl też tylko usunięcie konta
wchodzi w grę co zostało poczynione.
co mnie czeka :/

to co w zamian?

srogle?
ostatnio też im odbija.

są jeszcze jakieś normalne konta pocztowe?

za karę dostali Windows 10
dantes
mail.ru
ąćęłńóśźż
2020-12-30 08:11:35 UTC
No ja pier...... .
Do kiedy ma działać stare logowanie?
Żeby się nie okazało, ze dla zarchiwizowania poczty musisz założyć... 1WP /-:
Masz pomysł na przeniesienie adresów?
Np. uruchomienie autoodpowiedzi "Zlikwidowałem konto irokez at wp pl, mój nowy adres to irokez ... pl".
Lub autoodpowiedź z włączonym forwardem.
Dokąd się przenosisz (żeby nie było na pół roku)?

-----
Irokez
2020-12-30 10:30:29 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Jacek Maciejewski
2020-12-30 11:06:21 UTC
Post by Irokez
WP zaspamowało mi dziś konta pocztowe tekstem "Już niedługo 1login od WP
jedyną metodą logowania do Poczty"
No dobrze, ale jakiego logowania? Takiego z przeglądarki czy takiego z
mailera?
--
Jacek
-I hate haters-
Irokez
2020-12-30 11:34:23 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Irokez
WP zaspamowało mi dziś konta pocztowe tekstem "Już niedługo 1login od WP
jedyną metodą logowania do Poczty"
No dobrze, ale jakiego logowania? Takiego z przeglądarki czy takiego z
mailera?
apka 1login w google play

z przeglądarki nie zalogujesz się bez apki na telefonie
Irokez
Irokez
2020-12-30 11:38:28 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Irokez
[...]
po przełączeniu na 1login przestaje też działać poczta w Thunderbirdzie
z tego co piszą w komentarzach do apki.
także ten...
Irokez
2late
2020-12-30 13:07:04 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Irokez
[...]
Ciekawe jak bedzie z przekierowaniami. Mam chyba z piec smieciowych adresow
na wp.pl ale wszystkie sa przekierowywane na jedno z kont gmail.

https://badzi0r.wordpress.com/
jo44
2021-01-18 19:58:27 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Irokez
2021-01-19 15:39:02 UTC
Post by jo44
Post by Irokez
po przełączeniu na 1login przestaje też działać poczta w
Thunderbirdzie z tego co piszą w komentarzach do apki.
także ten...
Jeśli kogoś interesuje to dziś dostałem odpowiedź na pytanie
"Uprzejmie informujemy, że w celu zalogowania się do poczty przez
aplikację lub program pocztowy, kontem pocztowym gdzie zostało
aktywowane uwierzytelnianie dwuskładnikowe, w polu logowania wprowadzamy
odpowiednio:  adres oraz oraz hasło aplikacji.
Hasło aplikacji różni się od tego ustalonego w WP Poczcie oraz Poczcie
o2 i mogą je Państwo wygenerować po zalogowaniu do 1login od WP.
Bezpieczeństwo, a następnie:  Hasła jednorazowe  Dodawanie haseł
jednorazowych po aktywacji weryfikacji dwuetapowej    Hasła jednorazowe
pozwolą Ci się logować na urządzeniach i w aplikacjach nieobsługujących
weryfikacji dwuetapowej. Każde hasło jest generowane jednorazowo, nie
musisz go zapamiętywać.
Po wybraniu Zarządzaj (i ponownej autoryzacji hasłem 1login), należy
wybrać aplikację, do której zostanie nadane jednorazowe hasło (nazwa
urządzenia jest wyłącznie podglądowa i nie musi być tożsama z
urządzeniem, z którego chcesz skorzystać). Następnie po wyborze
aplikacji i urządzenia klikamy Wygeneruj hasło. Jest to hasło
jednorazowe i nie trzeba go nigdzie zapisywać ani tym bardziej zapamiętywać"
Będę szczęśliwy jeśli ktoś mi to przetłumaczy z polskiego
na nasz. :)
Zrozumiałem z tego, że aby zalogować się Thunderbirdem będziesz musiał
a) zalogować się aplikacją
b) wygenerować w niej hasło jednorazowe
c) w wyskakującym okienku Thunderbirda wpisać wygenerowane hasło.

Po czym jak masz ustawione np. odświeżanie co 5 minut, będziesz musiał
po 5 minutach:
a) zalogować się aplikacją
b) wygenerować w niej hasło jednorazowe
c) w wyskakującym okienku Thunderbirda wpisać wygenerowane hasło.

z kolei po kolejnych 5 minutach:
a) zalogować się aplikacją
b) wygenerować w niej hasło jednorazowe
c) w wyskakującym okienku Thunderbirda wpisać wygenerowane hasło.

aby po następnych 5 minutach:
a) zalogować się aplikacją
b) wygenerować w niej hasło jednorazowe
c) w wyskakującym okienku Thunderbirda wpisać wygenerowane hasło.

jeżeli czerwony na twarzy zechcesz dalej mieć otwarty Thunderbird, to po
5 minutach...

;)

jednak wolę gmaila gdzie dla aplikacji nie obsługującej OAuth generuję
hasło, które nie jest jednorazowe. Przy czym Thunderbird nie robi tego
problemu, jest wsparcie OAuth.
Irokez
Grzegorz Niemirowski
2021-01-19 15:50:27 UTC
Post by Irokez
Zrozumiałem z tego, że aby zalogować się Thunderbirdem będziesz musiał
Nie, to nie są hasła jednokrotnego logowania i nie tracą ważności po użyciu.
--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/
jo44
2021-01-19 21:12:26 UTC
Post by Grzegorz Niemirowski
Post by Irokez
Zrozumiałem z tego, że aby zalogować się Thunderbirdem będziesz musiał
Nie, to nie są hasła jednokrotnego logowania i nie tracą ważności po użyciu.
Dziękuję za "przetłumaczenie" - widzę jednak że nie należy się spieszyć
z tym nowym logowaniem. Zmienię gdy już nie będzie innej możliwości. :)
Irokez
2021-01-20 15:09:38 UTC
Post by Irokez
[...]
Polecam zmianę już teraz.
Jaki w końcu spokój, zero reklam.

:)

ps. oczywiście zmiana dostawcy ;)
Irokez
Jacek Maciejewski
2021-01-20 15:59:05 UTC
Post by Irokez
ps. oczywiście zmiana dostawcy ;)
To się pochwal na jakiego dostawcę przeszedłeś.
--
Jacek
-I hate haters-
jedrek
2021-02-06 14:43:05 UTC
Gdzie teraz masz pocztę? Jakaś płatna? Skoro reklam nie ma.
Irokez
2021-02-06 16:01:15 UTC
Post by jedrek
https://niebezpiecznik.pl/post/gmail-najbezpieczniejszy/
Irokez
ąćęłńóśźż
2021-02-06 16:51:58 UTC
Gazeta wydaje się OK, oczywiście z back-doorem gdzieś nad Morzem Martwym.

-----
Albert still
2023-10-31 11:49:42 UTC
https://www.google.de/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.jp/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.jp/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.es/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ca/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.nl/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.nl/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.pl/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.pl/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.au/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ch/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.cz/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.be/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.se/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.dk/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.sg/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.sg/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.pt/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.no/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.za/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.ph/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.gr/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.cl/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.cl/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.at/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.bg/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.sk/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.sk/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.rs/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.lt/url?q=hhttps://automymo.com/

http://images.google.si/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.co/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.hr/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.hr/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ee/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.lv/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.ec/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.ec/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.ng/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.lu/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.bd/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.bd/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.tn/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.tn/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.mu/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.mu/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.mu/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.ke/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.cr/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.cr/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.do/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.ba/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ba/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.lb/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.lb/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.gt/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.sv/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.py/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.gt/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.gt/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.dz/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.dz/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.kz/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.kz/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.kz/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.hn/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.cat/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.cat/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.pa/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ge/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.ge/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ge/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.ug/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.ni/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.bw/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.pa/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.cm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ml/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.bw/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.cu/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.ci/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.kw/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.kw/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.cu/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.cu/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.ug/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.ug/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.ma/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.am/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.vg/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.vg/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.cm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ml/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.ml/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.bh/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.bh/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ad/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.ad/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ad/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.cy/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.qa/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.li/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.li/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.li/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.jm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.tz/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.et/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ws/url?q=https://automymo.com/

https://images.google.co.zw/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.mn/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.mn/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ht/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.ly/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ht/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.mg/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.bs/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.tt/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.tt/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.as/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.as/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.as/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.al/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.vi/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.vi/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.dj/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.af/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.jm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.jm/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.rw/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.na/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.na/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.na/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.mg/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.dj/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.ag/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.ag/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.ag/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.om/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.om/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.cd/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.cd/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.ms/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.ms/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.pn/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.pn/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.zm/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.co.zm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.zm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.vg/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.rw/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.bn/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.bn/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.fm/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.fm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.fm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.je/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.im/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.im/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.im/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.kg/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.kg/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.la/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.la/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.ao/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.mw/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.mw/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.st/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.rw/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.mv/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.mv/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.bz/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.bz/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.bz/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.gi/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.gi/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.gi/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.com.mm/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.com.mm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.com.mm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.al/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.co.uz/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.co.uz/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.dm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.dm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.bf/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.sc/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.sc/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.sc/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.tm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.tm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.gm/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.gm/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.gm/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.gg/url?q=https://automymo.com/

http://maps.google.gg/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.gg/url?q=https://automymo.com/

http://images.google.sr/url?q=https://automymo.com/

https://www.google.sr/url?q=https://automymo.com/

https://www.tecreals.com/apply-for-gtbank-atm-card

https://www.tecreals.com/transfer-money-on-gtbank

https://www.tecreals.com/block-gtbank-atm-card

https://www.tecreals.com/start-pos-business

https://www.tecreals.com/get-paga-pos-machine

https://www.tecreals.com/how-to-login-to-gtbank-account

https://www.tecreals.com/check-account-balance-gtbank

https://www.tecreals.com/borrow-money-from-gtbank

https://www.tecreals.com/hbo-to-max

https://www.tecreals.com/stream-max-on-discord

https://www.tecreals.com/get-baxi-pos

https://www.tecreals.com/open-gtbank-account

https://www.tecreals.com/qualify-for-gtbank-loan

https://www.tecreals.com/list-of-all-lagos-zenith-bank-locations-with-addresses

https://www.tecreals.com/hotschedules-sign-up

https://www.tecreals.com/cancel-max-on-roku

https://www.tecreals.com/cast-max-to-tv

https://www.tecreals.com/duplicate-layer-in-photoshop

https://www.tecreals.com/calming-netflix-shows-for-dogs

https://www.tecreals.com/what-devices-can-stream-max

https://www.tecreals.com/delete-twitter-account

https://www.tecreals.com/questions-to-know-someone

https://www.tecreals.com/download-shows-on-funimation

https://www.tecreals.com/get-max

https://www.tecreals.com/change-name-on-facebook

https://www.tecreals.com/activate-tubi-tv

https://www.tecreals.com/download-on-funimation-app

https://www.tecreals.com/maturity-settings-on-funimation

https://www.tecreals.com/solve-equation

https://www.tecreals.com/cancel-max
PureNick +
2023-11-01 00:05:32 UTC
[bla bla bla]

Tak, ja nie używam :D
~~PP~~SF~~
Jacek Maciejewski
2020-12-30 11:46:29 UTC
Post by Irokez
z przeglądarki nie zalogujesz się bez apki na telefonie
Acha. No i bardzo dobrze, może zmaleje liczba mądrych inaczej którzy
obsługują konto pocztowe z przeglądarki. Jakby tak jeszcze pozwolili
wyłączyć związany z kontem antyspam, to by było ślicznie.
--
Jacek
-I hate haters-
nadir
2020-12-30 12:02:10 UTC
A co masz do SquirrelMail?
Jacek Maciejewski
2020-12-30 13:20:32 UTC
Post by nadir
A co masz do SquirrelMail?
Właśnie się dowiedziałem że coś takiego istnieje. Ale sens tego mi
umyka. Jaki ja mogę mieć z tego pożytek? W czym toto jest lepsze od
zwykłego klienta mailowego, np. OperaMail czy Evolution? I jak to się ma
do niewyłączalnego antyspamu w prowajdera o2.pl?
--
Jacek
-I hate haters-
Jacek Maciejewski
2020-12-30 13:26:33 UTC
Post by nadir
[...]
do niewyłączalnego antyspamu u prowajdera o2.pl?
--
Jacek
-I hate haters-
nadir
2020-12-30 17:06:05 UTC
Post by Jacek Maciejewski
[...]
Jaki to może mieć pożytek dla Ciebie, to nie wiem? Ale są miliony osób,
które używają maila via WWW a nie wiedzą co to OperaMial czy Evolution.
Mi się też czasem zdarza, choć na ogół używam Thunderbirda, The Bat! czy
innego klienta.
Tyle że sposób obsługi maila ma żadne przełożenie na niewyłączalność
antyspamu przez prowajdera.
Jacek Maciejewski
2020-12-30 17:45:05 UTC
Post by nadir
[...]
Rozpowszechnienie jakiegoś zwyczaju nie musi mieć przełożenia na jego
zalety. I jak się zdaje, w tym przypadku nie ma.
Post by nadir
Tyle że sposób obsługi maila ma żadne przełożenie na niewyłączalność
antyspamu przez prowajdera.
Acha, bo nie wiedziałem czy wymieniasz SquirrelMail ze względu na sposób
odbierania maili czy ze względu na problem z antyspamem.

Skoro już jednak reklamujesz SquirrelMail, to mógłbyś powiedzieć
dlaczego twoim zdaniem jest to lepszy sposób obsługi skrzynki mailowej
niż jej obsługa mailerem.
--
Jacek
-I hate haters-
nadir
2020-12-30 20:35:51 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Rozpowszechnienie jakiegoś zwyczaju nie musi mieć przełożenia na jego
zalety. I jak się zdaje, w tym przypadku nie ma.
Dla Ciebie nie, a ma dla innych ma
Post by Jacek Maciejewski
Skoro już jednak reklamujesz SquirrelMail
Czy Ty reklamujesz OperaMail lub Evolution?
Post by Jacek Maciejewski
dlaczego twoim zdaniem jest to lepszy sposób obsługi skrzynki mailowej
niż jej obsługa mailerem.
A gdzie ja napisałem, że jest lepszy? Ot jeden z wielu interfejsów webowych.
Większość ludzi używa poczty przez WWW, bo nie mają pojęcia, że można
inaczej. Tyle tylko, że czasem nie można inaczej i pozostaje właśnie
dostęp przez WWW.
Jacek Maciejewski
2020-12-30 20:46:32 UTC
Post by nadir
A gdzie ja napisałem, że jest lepszy?
Acha. A wiesz sam co właściwie chciałeś powiedzieć?
--
Jacek
-I hate haters-
Irokez
2020-12-30 12:53:56 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Irokez
[...]
Z tego co czytam:
- zalogujesz się, ale weryfikacja przez apkę która generuje kod przy
okazji wysyłając zupełnie za darmo różne rzeczy telemetryczne do WP
- Thunderbird przestaje działać z taką pocztą jak czytam komentarze na
GooglePlay

czyli jak zrozumiałem brak telefonu przy sobie oznacza brak dostępu do
poczty.

Nie chce mi się sprawdzać na sobie jak działa to 1login, nie chcę
udostępniać danych osobowych WP.
Irokez
2late
2020-12-30 13:10:23 UTC
- zalogujesz się, ale weryfikacja przez apkę która generuje kod przy okazji
wysyłając zupełnie za darmo różne rzeczy telemetryczne do WP
Jednym z (jedynych chyba) plusow najnowszych androidow jest dosc dobra
ochrona prywatnosci. Powinno dac sie poblokowac dostep do wiekszosci
serwisow w telefonie.

https://badzi0r.wordpress.com/
Irokez
2020-12-30 13:26:59 UTC
Post by 2late
Post by Irokez
[...]
o ile apka od WP nie powie że nie pójdzie dalej z instalacją, jak jej
nie dasz dostępu do położenia, fotek, kontaktów i czytania SMS.
I co jej wtedy zrobisz?

no, końcówka, banki i dostawcy mediów mi zostały do przeniesienia :)
Irokez
2late
2020-12-30 14:02:55 UTC
Post by 2late
Post by Irokez
[...]
Zaraz po instalacji mozesz zablokowac.
Ale tak czy owak tego nie zainstaluje.
Bo...
no, końcówka, banki i dostawcy mediów mi zostały do przeniesienia :)
... Juz jakis czas temu poprzenosilem wszystko i wczoraj, dzieki temu ze
ktos tutaj zwrocil uwage, znlazlem z piec wiadomosci w 'spamie', i w
ostatnich 2 istotnych uslugach zmienilem email.

Kiedys slyszalem ze zeby zamknac konto na wp trzeba podac im pesel.
Na szczescie nigdy mi nie odbilo, zeby podawac im prawdziwe dane, wiec
zwyczajnie to porzuce i beda wysylac spam samym sobie.

https://badzi0r.wordpress.com/
jedrek
2021-01-02 13:01:06 UTC
Czy ktoś wie co według WP oznacza "już niedługo"?
Niedługo czyli kiedy? Od 1 lutego 2021? Od 1 września 2021? Konkretni jak
zwykle...
Dziś jeszcze się na to zaspamowaneg g.... WP z PC-ta da się zalogować.
Mistrzostwem ich pożal się interfejsu www jest to, że od jakoś roku nie da
się już klepać maila jako zwykły tekst, tylko durne html. i nie da się tego
wyłączyć.
Sushi Master
2021-01-02 14:23:15 UTC
Post by jedrek
[...]
A nie załapaliście się na zwykły phising?
Poklikaliście już w linki?

SushiMaster
Irokez
2021-01-02 15:23:47 UTC
Post by Sushi Master
Post by jedrek
[...]
Nie, to nie phising, majl legitny.
Zresztą w nim nie ma linku tylko przypomnienie i instrukcja jak logować się:

"Już niedługo 1login od WP jedyną metodą logowania do Poczty
Chcemy zwiększyć bezpieczeństwo i ułatwić logowanie do WP Poczty i
Poczty o2. Dlatego niedługo 1login od WP będzie tam jedyną metodą logowania.
Jak założyć 1login od WP
1login od WP możesz założyć za pomocą dowolnego adresu e-mail. Usługa ta
jest bezpieczna i w pełni darmowa. Jeżeli posiadasz konto w WP Poczcie
lub Poczcie o2, zrobisz to jednym kliknięciem na specjalnej planszy po
zalogowaniu do konta."

Czyli trzeba sobie samemu odpalić stronę WP i tam wybrać

a w sklepie GooglePlay jest apka z rankingiem 1,9 ;)
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.wp.onelogin&hl=pl&gl=US

"18 lat używania poczty... Zawsze wszystkim polecałem... I teraz się to
skończy, niestety... W tym momencie dodanie konta w Thunderbirdzie jest
niemożliwe (a do tej pory było w zasadzie automatyczne). "

hehe...
"Po kontakcie z supportem z zapytaniem "po co?" odpowiedziano mi
"decyzja biznesowa". Nie będę pobierać kolejnej niedopracowanej
aplikacji zajmującej miejsce na telefonie. Więc decyzją biznesową z
mojej strony będzie zmiana poczty."
;)
Irokez
jo44
2021-01-02 19:54:27 UTC
Post by Irokez
[...]
Ja w święta zapytałem ich czy, i jak będę musiał modyfikować
konfigurację w Thunderbird'zie. Dostałem odpowiedź że z moim pytaniem:
"Zapoznaje się z nim nasz zespół konsultantów.". Trwa to już trochę...
PiteR
2021-01-03 09:42:26 UTC
Post by jo44
[...]
"Zapoznaje się z nim nasz zespół ekspertów" :)

za karę dostali Windows 10
Irokez
2021-01-02 14:35:08 UTC
Post by jedrek
Czy ktoś wie co według WP oznacza "już niedługo"?
Niedługo czyli kiedy? Od 1 lutego 2021? Od 1 września 2021? Konkretni
jak zwykle...
Nikt nie ma pojęcia.
Może to być za godzinę, jutro, za tydzień albo za miesiąc.
Wcześniej spamowali że jest nowy sposób logowania
Obecnie dodali że niedługo wyłączają.
Nie miałem zamiaru czekać i instalować ich programu aby "bezpłatnie"
sprzedać im dane z telefonu, wszystkie strony, usługi, rejestracje
przeniosłem na konta gmaila.
Ja wiem, trzepie majle, może nawet lepiej niż WP. Ale nie oznacza to że
mam je "bezpłatnie" rozdawać wszystkich na lewo i prawo. Nie ma za to
tak nachalnych reklam, nie ma tam takich akcji że zablokują pocztę
dostawcy jak "podpadie" lub nie zapłaci "okupu":
https://bezprawnik.pl/dlaczego-wybrac-gmail/

Mam jeszcze chwilę konta WP.. tak z tydzień aby sprawdzić czy o czymś
nie zapomniałem, i zamykam.
Po ponad 15 latach...
ehh...
"decyzja biznesowa"
pogratulować.
Irokez
2late
2021-01-02 22:14:05 UTC
Mam jeszcze chwilę konta WP.. tak z tydzień aby sprawdzić czy o czymś nie
zapomniałem, i zamykam.
Cos jak przez mgle ledwie pamietam. Juz lata temu chcialem zamknac jakies
konto na WP i przy okazji chcieli na te okazje moj pesel. Mozliwe ze cos
sie zmienilo ale jesli nie, to najzwyczajniej zostawiam te konta samopas.

https://badzi0r.wordpress.com/
Irokez
2021-01-02 22:46:03 UTC
Post by 2late
Post by Irokez
[...]
Właśnie w tej chwili jedno zamknąłem.
Nie ma pesela :)
Pyta tylko dlaczego, i papa
Irokez
PiteR
2021-01-03 09:45:03 UTC
Post by Irokez
Właśnie w tej chwili jedno zamknąłem.
Nie ma pesela :)
Pyta tylko dlaczego, i papa
ja wpisuje "bo jest rynsztokiem spamu" :)

za karę dostali Windows 10
Irokez
2021-01-03 09:52:46 UTC
Post by PiteR
Post by Irokez
Właśnie w tej chwili jedno zamknąłem.
Nie ma pesela :)
Pyta tylko dlaczego, i papa
ja wpisuje "bo jest rynsztokiem spamu" :)
nie zauważyłem pola "od siebie" a chciałem dodać.
chyba ich to przerosło ;)
Irokez
PiteR
2021-01-03 10:25:24 UTC
Post by Irokez
Post by PiteR
ja wpisuje "bo jest rynsztokiem spamu" :)
nie zauważyłem pola "od siebie" a chciałem dodać.
chyba ich to przerosło ;)
z duszą na ramieniu zmieniałem emaile.
krytyczny moment był z Aliexpress
komunikaty błedu przychodziły po chińsku
trwało to dzień ale udało się.

za karę dostali Windows 10
Irokez
2021-01-03 11:28:23 UTC
Post by PiteR
Post by Irokez
Post by PiteR
[...]
Zmieniaj na przyszłość w apce na telefonie a nie na WWW
Zero problemów.
na www tragedia...
Irokez
2late
2021-01-03 10:29:35 UTC
Post by Irokez
Post by 2late
Post by Irokez
[...]
Dzieki, moze w takim razie znowu sie zbiore zeby to uporzadkowac.

https://badzi0r.wordpress.com/